*

2460
לייעוץ ורכישה
5 מתוך תגובות

פעילות גופנית והיגיינה: כך תשלטו על שלפוחית שתן חלשה

פעילות גופנית והיגיינה: כך תשלטו על שלפוחית שתן חלשה

שגרת חיים רציפה וקבועה מסייעת בארגון חיים יעילים ומסודרים יותר. להקיץ עם שעון מעורר כל בוקר, לצאת להליכה קצרה בערב או אפילו לעשות מדיטציה כדי לשמור על האיזון והבריאות. באותה מידה, יצירת שגרה לשליטה בשלפוחית חלשה, יכולה לסייע לכם לשמור על חיי היומיום נטולים מתח ודאגה.

 

הנה כמה המלצות ליצירת שגרת חיים נוחה ובטוחה: 

בקרה עצמית: נסו להגביל את כמות צריכת הקפאין, משקאות מוגזים, אלכוהול, אוכל מתובל ומזונות חומציים כעגבניות או פירות הדר. אצל חלק מהאנשים, מזונות אלו עלולים להחריף את התופעה של חוסר שליטה על הסוגרים.

פעילות גופנית: משקל עודף יכול לגרום לעומס על השלפוחית ועל השרירים הנמצאים בסמיכות לה. הפחתה במשקל עשויה להקל על הסימפטומים הכרוכים בחוסר שליטה, ולכן מומלץ להכניס לשגרת היום יום שלכם פעילות פיזית קלה ושמירה על תזונה מאוזנת ובריאה.

לימוד שיטת Kegel-ing: שוחחו עם הרופא על לימוד תרגילי Kegel. מדובר בתרגילים פשוטים המחזקים את שרירי רצפת האגן, ועשויים להועיל בשליטה בזרימת השתן. התרגילים צריכים להיעשות לפחות שלוש פעמים ביום.

הגנה יומיומית או לילית: היעזרו במוצרי ספיגה למבוגרים, בהתאם לרמת ההרטבה ממנה אתם סובלים

שמירה על היגיינה אישית: הקפדה על היגיינה חשובה מאוד לחווים חוסר שליטה על הסוגרים. במידה ואתם מחוץ לבית ואין ביכולתכם להתרחץ בסבון ובמים בעת החלפת מוצר הספיגה, השתמשו במגבונים לחים.

 

שמרו על אופטימיות 🙂

לרכישת המוצר באתר Depend Store
כל הזכויות שמורות לקימברלי קלארק ישראל בע"מ הצהרת פרטיות ותנאי שימוש קימברלי-קלארק ישראל בע"מ מפת האתר לייעוץ ורכישה

*

2460